„Miris štampane knjige najbolji je miris na svetu“, izjavio je čuveni kreator Karl Lagerfeld koji je dizajnirao ambalažu za jedan od najoriginalnijih parfema u skorije vreme.
Naime, nakon bezbrojnih mirisa koje nam svake godine nude kozmetičke kuće, na red je konačno došao nešto suptilniji i originalniji miris – onaj koji podseća na aromu papira i knjiga u bibliotekama.
Paper passion dolazi u pakovanju koje izgleda kao prava knjiga, a sastoji se od pet drvenastih nota koje zajedno čine unikatan i jedinstven miris, baš onaj koji osećamo kad čitamo knjige.
„Kupite knjigu, otvorite je i unutra je bočica parfema koja miriše baš kao knjiga. Može delovati čudno, ali ideja je zapravo veoma jednostavna i dosledna“, tvrdi Geca Šoen, jedan od tvoraca neobičnog parfema.
Za razliku od većine parfema koji u sebi imaju više od sto sastojaka, Paper Passion sadrži svega pet, čime su njegovi tvorci želeli da postignu jednostavnost i suptilnost mirisa knjiga.
Lagerfeld je poznat kao veliki bibliofil koji poseduje ogromnu kućnu biblioteku. Vlasnik je više od 300.000 knjiga, a takođe je vlasnik jedne francuske izdavačke kuće, kao i nekoliko knjižara. Iako nije učestvovao u proizvodnji parfema Paper Passion, slavni modni kreator je dizajnirao njegovo pakovanje u obliku knjige u čijoj se unutrašnjosti nalazi bočica.
Ovaj „parfem za knjigoljupce“ nastao je u saradnji Šoena, Gerharda Štidla i časopisa Wallpaper.