Kako izgleda odrastati na drugom kraju sveta? Čemu teže roditelji i obrazovni sistem u Indiji? Šta im je najvažnije da nauče svoju decu? Odgovore na ova pitanja donosi nam indijski roditeljski portal “Indiaparenting”.
Roditelji u Indiji veruju da vikanje neće pomoći u odgoju dece. Hinduizam, Budizam i Islam prepliću svoje nasleđe u ovoj zemlji. Čak i najnestašnija deca se ne kažnjavaju, a postoji i razlog za to.Ovo su karakteristike roditeljstva u Indiji.
Biti dobar
Deca u Indiji naučena su od rođenja da budu dobra prema svim živim bićima.
Strpljenje je od izuzetnog značaja, smatra se vrhunskom vrlinom, a prenaglašeno pokazivanje emocija i razdražljivost su za njih mane.
Kontrolisane informacije
Roditelji u Indiji ukidaju gledanje TV-a deci, osim kada su u pitanju programi posvećeni umetnosti i obrazovanju.
Ovakav pristup je važan, posebno sada kada internet i televizija mogu negativno uticati na mlade, čak i biti opasni.
Vrline na prvom mestu
Indijke su posebno pažljive oko bontona i obavezno uče svoju decu lepom i kulturnom ponašanju.
Kada dete ima 2 godine, oprostiće mu ako se igra hranom; sa 10 godina ovakvo ponašanje je nedopustivo.
Predstavljanje dobrog primera
Roditelji u Indiji su sigurni da su njihove navike buduće karakteristike znakova njihove dece. Zato im ne drže predavanja već im svojim primerom pokazuju kako se nešto može uraditi.
I stariji rođaci često u tome učestvuju, u situacijama kada nekoliko generacija živi pod istim krovom.
Povezanost
Lekari u Indiji preporučuju da majka i dete spavaju zajedno, kako bi dete osetilo prisustvo bliske osobe i bilo mirno i spokojno.
Tolerancija je tajna uspešnog vaspitanja
Deca su naučena da iznose svoje mišljenje i da razgovaraju o tome; kao časove imaju jogu, pamćenje i osmehe. Sam sistem ih podstiče da otkriju svoj potencijal.
Učitelji i nastavnici
Učitelji u Indiji moraju biti vrlo tolerantni: Ne pokazuju nezadovoljstvo i ne traže ništa što i sami ne mogu učiniti. Oni se često okupljaju da razgovaraju o pravilima ponašanja – nastavnika, a ne dece.
Bolja verzija sebe, a ne nekog drugog
Glavni zadatak bilo kog učenika je da se usavrši.
Svakog meseca, specijalne kartice se daju uspešnim studentima. Učenici u Indiji teže da budu bolja verzija sebe, a ne nekog drugog.
Učitelji i nastavnici ne ustručavaju se da pokažu ljubav prema svojim učenicima. Oni često zagrle svoju decu ili ih pomaze po glavi. Ipak, nema favorizovanih, jer je svakom detetu potrebna pohvala.
Izvor; lovesensa